Vítejte na stránkách

Elefantentreffen
Haya a BKing sraz

Hayabusa a BKing sraz 2013

Ve dnech od 14.6. do 16.6.2013 se konalo každoroční stretnutí Hayabus a BKingov tentokrát na Slovensku a to přímo v penzionu Jazmin v obci Duchonka. Celou tuhle akci měla pod křídlem naše milá Aduška.

Už dlouho dopředu jsem se na všechny sokolníky těšil a tak jsem červnový páteční den s pořadovým číslem 14 netrpělivě vyhlížel. Jelikož se putovalo na Slovensko,tak pro některé z nás to bylo celkem z ruky a tak bylo domluveno,že Kačka s Danem přifrčí ve čtvrtek odpoledne ke mě,popijem,přespíme a ráno hned hurá za zážitky. Do toho všeho můj oblíbenec Damien si v úterý pořídil Bruna a tím rozšířil naše řady. Bruno je Gandalfova bývalá Busa – ta s těma opravdu plovoucíma kotoučema :D

Takže Damien dorazil v úterý ke mně na kompletní servis Busy. Původně s náma měl jet na Slovensko a tak se vše mělo do pátku stihnout. Na Brunovi se začalo makat až ve středu ráno. Úterní večer sme věnovali likvidaci ethanolových zásob :D

Začalo to vše slibně a za chvilku sme koukali Buse pod sukni. Kapoty dole,vypustit olej,vyměnit brzdovku,spojkovku,chladící kapalinu,brzdové kotouče. Tím se přišlo na totálně vyrezlý ložiska v předním kole. Takže na rychlo sehnat ložiska i s prachovkama. Pak vyčistit klapky a kryt řetězu. Ještě kontrola napínáku a tím sem si to posral :D Nebudu se tady rozepisovat,protože by to byla hrozná slohovka. Nakonec Damien nejel,protože mu to nedovolily rodičovské povinnosti a taky rozebraná Busa :D

Takže ve čtvrtek přifrčel Dan,Kačka a Peťula z Český Lípy a společně sme malinko zabumbali. Spát se šlo v pátek ve 3 hodiny ráno :D

Páteční dopoledne bylo celkem na pohodu. Nabalit věci na Busu a už jen čekat na Gandalfa,který měl den předtím nehodu a svoji novou Busu trochu rozcuchal,ale že prý to narychlo opraví. Jen podotýkám,že to nebyla jeho vina.

Všici připravený a tak vyrážime čekat k benzině v Třebkách na toho Gandalfa. Po chvilce čekání spatříme neidentifikovatelný létající izolepový předmět,který je řízen Gandalfem v nepromoku :D.

Tak trochu pokecáme,zhodnotíme jeho výtvarné umění a necháme ho sundat nepromoky. Sice je pod mrakem a mraky se honí,ale pršet už nebude.

Jelikož sem místní,tak vedu celou skupinku na Žamberk a pak na Lanškroun,kde malinko zakufrujem :D Zapínám GPS a valíme na Olmik za Danovou ségrou k právnické fakultě. Když tam doletíme a pokecáme,tak nařadu přijde směr Prostějov,Uherské Hradiště a poté přechod Hrozenkov. Tady Dan likviduje svůj zip u kalhot a tak celý víkend mu drží na izolepě :D

Po průjezdu hranicí mi lehce začíná blbnout gpska,ale ještě chodí. V Duchonce trochu hledáme,ale nakonec penzion Jazmin nacházíme a nic nebrání tomu jít se ubytovat a přivítat se se známými tvářemi.

Zhruba do desátý večer se držím,ale pak sem dost unavenej z rozebírání toho Bruna a cesty a tak padám do komatu ještě v pátek před půlnocí

V sobotu ráno sem zas čiloučkej a po snídani (byl to zážitek) Já s Peťou a Dan s Kačkou vyrážíme směr Čachtice mrknout na zříceninu. Je po desáté hodině a do Čachtic je to 60 km. Takže je to jen docela na hraně vzhledem k tomu,že chcem stihnout vyjížďku v jednu odpolko.

V Topolčanech mi dává navigace podpásovku a už se vůbec nechytá. Zajíždíme proto k benzině a tady kupuju mapu a tím i suvenýr z cesty. Tady Dan přebírá štafetu a jede jako první. Projedeme Piešťany a hurá do do Čachtic. Tam přijíždíme celkem se zpožděním a ještě nemůžeme najít cestu k hradu. Chvilkou kroužíme po okolí a pak se ptáme na cestu. Musíme skrz baráky úzkou uličkou. Po 200 metrech narážíme na ceduli. Hrad uzavretý,rekonštrukcia …

To Dan už nedává a otáčí to zpět na základnu,že chce stihnout vyjížďku. To já se s ní pomalu loučím,ale chci vidět alespoň kus hradu. Jedu asi 2 km lesem pořád nahoru. Pak si dám s Busou trochu lehkej offík a stojíme přímo před hradem. Nádhera. Nikde nikdo. Jen pletivo,cedule,lopaty a míchačka :D

S Péťou přelézáme plot a hurá do hradu. Neplatili sme vstupný,nikde nikdo,nádherný počasí. Prostě luxusní den a zážitek. Pak ještě asi půl hoďky polenošíme na louce u brány pak zase zpět. V jednu odpolko sem v Piešťanech na benzině a to už vím,že vyjížďku nestíhám. Jenže co když se pojede někde kolem? Volám Petrovi a zjišťuji,že se oběd o hodinu posunul a tak že se vyjíždí až ve dvě. Super pocit,když člověk s ničím už nepočítá,je spokojenej s tím co viděl a navíc pak dostane takovej bonus :D

Tak rychle vletět ještě do Tesca pro jídlo a pití a pak střelbička do Duchonky. Když přijíždíme k penzionu,tak už jsou všichni u motorek a skoro to vypadá,jako kdyby čekali :D

Takže není čas ani vyložit tankvak. Krátce po 14-té hodině všichni vyjíždíme směr Topolčany. Pak na Piešťany. Tady se vyloženě tlemím do helmy,protože touto cestou jedu dnes už po třetí. To kdybych věděl,že se pojede tudy,tak si ušetřím pár nervů a 60 km a počkal bych na křižovatce a smočil se ve Váhu,než by kluci a holky dorazili. Jede se hezkou přírodou a celkem slušným tempem. Užívám si to,než vjedeme na polní cestu ,která vede na malou letištní plochu. Zvedá se oblak prachu a už vím,jak chutná písek fesh fesh na Dakaru :D

Motorky rovnáme kvůli focení do mírného oblouku. Na tom sluníčku a rozpáleným asfaltu fakt super věc. Probíhá focení,bavíme se a vůbec všude okolo panuje dobrá nálada. Po nějaké době znovu nasedáme na motorky a mažeme zpět. Než přijedeme do Duchonky,tak se staví ještě na benzině,ale tady se se Smrčim a Prdkem (tuhle přezdívku si fakt pamatuju :D ) oddělujeme a jedeme přímo do penzionu. Kalup je to fakt neskutečnej. Přes vesnici se jede skoro předpisově. Padesátka na posledních 2 číslech sedí,ale ta jednička vpředu přebývá :D.

Jak dorazíme,tak si jdem s Péťou na chvilku lehnout. Padla na nás únava. Když se asi po 3 hodinách proberu,tak zjišťuji,že ač motorky jsou u penzionu,tak nikde nikdo. Hledáme po okolí známé tváře,ale nikoho nenacházíme. Proto volám na různá čísla a zjišťuji,že se všichni přesunuli na nedalekou hráz do hospůdky. Vyrážíme tam taky. Všichni sedí u stolů a zábava v plném proudu. Ještě mi volá Saša,že právě dorazil a tak mu jdu ještě naproti. Společně pak dorazíme opět na hráz. Dáme pár pivek a to už se začíná stmívat a začíná ožívat diskoška. V tom mě přestane pivko chutnat a přecházím na rumiky s kolčou

Taneční večer jede až do rána a ani nevím v kolik sem se dostal za asistence na pokoj :D

Ráno mě čeká šok,protože na 9 hodinu dost lidí odjíždí a to i Dan s Gandalfem. Já tady přece nemůžu střízlivět do odpoledne… V tom ze dveří vyráží Smrči,že taky jedou. Tak se s ním domlouvám,že pojedu s nima. On že není problém,ale start za 15 minut. Rychle balíme věci na pokoji,oblíknout se a šup na motorku. Celkem se jede a když dorážíme na Hrozenkov k benzině,tak by mě ani ve snu nenapadlo,že dojedeme opět Dana s Gandalfem a ostatní partou. Tady dotankuju,hodím do sebe tatranku a hodně vody a opouštím Smrčiho a pokračujem dál s Danem. Valí se po dálnici cestovní stošedesátkou a jedu s nima až k Brnu,kde se odpojuji a jedu na Vysoké Mýto atd. Ještě mám cestou zalepíno,když potkáme pomahače,ale naštěstí projíždíme a stavíme se ještě s Péťou na luxusní oběd kousek za Brnem. Pak už jen přímý let domů.

Byla to super akce. Sešlo se spousta pohodových lidí a bylo fajn se opět se všemi setkat. Pokoukat Busy,nasbírat inspiraci a tak vůbec :)

Tímto děkuji Adušce za organizaci. Konečně sem se projel trochu dál :D

No a za rok pomyslnou štafetu přebírá Gandalf. Tak už teď se máme jistě na co těšit …

Cesta do Duchonky a zpět:

Zvětšit mapu

Cesta do Čachtic a zpět:

Zpět na Archív

Text a Foto: Durex

Rozlišení 1280x1024

Tyto stránky stvořil Durex.
S problémy nebo dotazy se obraťte na